Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Ahogy kezdődött, előzmények

2009.09.27. 13:34 | kiscicamasni | 1 komment

Sosem írtam még blogot. Olvastam őket.. még kommentelni is lusta voltam legtöbbször, pedig néha annyi hülyeséget olvasok:D Szóval ez egy amolyan első bejegyzés, ahol leírom a kezdeteket, az okokat, és egyáltalán..

Megfogadtam, hogy nem fogok módosítani ezen a szövegen, itt marad mementóul.

Szóval sziasztok, Brigi vagyok, 19 éves, Budapesten élek, bölcsész-hallgató vagyok.. Heves megyéből költöztem fel ide, de hamarosan összecsaptak a hullámok felettem, szüleimmel történt egy kis nézeteltérés.. saját lábra kellett állnom!

Próbálkoztam mindennel.. voltam árufeltöltő egy tescoban, szórólapoztam.. önéletrajzokat gyártottam, persze szinte üresen, hiszen érettségin és nyelvvizsgán kívül mást nem tudtam felmutatni (és most sem tudok). Egy tévéműsor miatt kezdtem el foglalkozni azzal, hogy mi lenne, ha végre nem csak a pasik próbálnának kihasználni, hanem én is megpróbáljam őket.. Nos, nem sikerült, majdnem megerőszakolt egy vadállat, akit a Morrisonsban ismertem meg. Lehet majd ezt elmesélem máskor, jó tapasztalat volt.. sokat tanultam a pasikról kb 10 perc alatt. Jut eszembe.. szűz voltam akkor. Szép, mi? 18 évesen szűz az ember lánya, hát, ez manapság olyan dolog, amivel nem dicsekszenek:D

Suli mellett teszkóban árut pakolni, szórólapozni nem egy leányálom! Ráadásul a beosztásom sem volt valami rugalmas, 2 hónapig ha bírtam, én léptem ki mindkét helyről. Diákmunkák? Mind átverés, bár valaki a mai napig lóg nekem egy angol fordítói munka ígéretével:) Évfolyamtársaim között állandó téma volt, hogy nézd már, a XY-nak honnan van ilyen drága táskája, cipője.. biztos a pasija vette neki, de hisz nincs is pasija, a szülei is csórók, tuti kurva.. én is vágytam dolgokra, persze nem rögtön Prada-ra kell gondolni:) Sőt, volt amikor tampont kellett lopnom a dm-ből, mert annyira nem volt pénzem, hogy vagy tampon, vagy kaja.. erre nem vagyok túl büszke, de mégis megtettem, szerencsére nem buktam le.

Kicsit összefüggéstelen, mi? Még naplóm sem volt sosem:) Ott tartottam, hogy hirdetéseket böngésztem a koliban, találtam is egyet, ami érdekesnek tűnt.. Webkamerás modelleket kerestek, jó fizetés, fiatalos csapat, ami kell.. és a lényeg, diszkréció.

Kb 2 napig gondolkodtam, hogy írjak nekik.. ez a tamponos sztori volt az utolsó csepp a pohárban. Hogy mi történt? Hamarosan megírom..

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr761410576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mldrv 2009.10.05. 05:54:17

"Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal"

1) nem ítéllek el :) tőlem ez idegen, de érdekes erről olvasni
2) kukk ide hasonló témákban: letmelookaround.freeweblog.hu és carinamachiara.freeweblog.hu
3) ha úgy érzed felőröl, azért az veszélyes, remélem írsz erről majd többet is, hátha tud vki vmit segíteni neked
Címkék: szex pasik diákmunka szüzesség
süti beállítások módosítása