Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Folytassam?:)

2012.06.08. 02:39 | kiscicamasni | 20 komment

Kb. 2 éve kezdtem el írni a blogom. Azért hagytam abba, mert anno nagyon sok kritikát, negatív hangvételű kommentet, levelet kaptam.. nem viselem jól a kritikát. Plusz a munkát is abbahagytam egy időre, magánéleti dolgok miatt.. Most viszont itt vagyok, készen arra, hogy folytassam.. ha van rá igény:)

Szóval, ha gondoljátok, szavazásra bocsájtom a dolgot: kommentet kérnék, hogy folytassam a történeteim elmesélését, vagy inkább maradjak csöndben:D

B

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr244572817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koccintós 2012.06.08. 13:26:13

Folytasd!

Sz.

(Én is nyalnám a Szabináét, bár nem ismerem... :D)

Léhűtő 2012.06.08. 16:11:32

Pár napja találtam a blogodra és sajnáltam, hogy az erős kezdet után nem folytatódott.
Azaz egy szavazat amellett, hogy folytasd.
Lé.

Vizilabda 2012.06.08. 21:08:27

nagyon kamu történetek, aki nem hiszi járjon utána?

kiscicamasni · http://fiatalvagyok.blog.hu 2012.06.08. 21:25:59

Miért lennék kamu? Mert nyalhatnékom van? Mert merek írni a szexről? Vagy mert ilyen élmények jutottak nekem?:D Váááá de rühellem a frusztrált és hisztis pasikat:DD

Moan 2012.06.08. 21:58:24

Folytasd...Bár nem olvastam el (és valószínűleg nem is fogom elolvasni) a régebbi posztjaid, de folytasd. +1 voks :)

CheetahRabbit 2012.06.08. 22:12:25

Volna kedved folytatásként megírni először az én történetemet? Ha esetleg utána hitetlenkednek, hogy nem igaz a történet, bizonyíthatnám az igazadat:-)

Moan 2012.06.08. 22:26:17

@CheetahRabbit:

és azt hogy? Nekem bárki bármit ideírhat akármilyen nicknév alatt, én úgyis vagy elhiszem, vagy nem. :) Szóval mivel bizonyítod? :)

CheetahRabbit 2012.06.08. 22:37:01

@Moan: szerintem nem te leszel a célközönség;-)

Moan 2012.06.08. 23:05:18

@CheetahRabbit:

Egy sztoriban mi az, hogy "célközönség"? :)
Ha mégis van olyan, hogy "célközönség", akkor az milyen? Kis gülüszemű törpök hada? Vagy netán valami androgün csoport? :) A lómaiak, vagy csak londa zsidó gazembelek? :)

kiscicamasni · http://fiatalvagyok.blog.hu 2012.06.08. 23:25:02

:D csita és moan, szerintem nektek dugnotok kellene:D bocsi:DD

CheetahRabbit 2012.06.09. 06:22:11

OK, egy hármast? Olyanban még úgysem volt részem;-)

molnisz 2012.06.09. 11:58:06

Szerintem jó, várjuk a folytatást.

Moan 2012.06.09. 14:17:21

@kiscicamasni:

Tényleg igazad lehet, dugnom kéne. :) Összehozlak a párommal és őt is győzd meg, mert neki sajnos elég a heti 2-3 alkalom. :(

Hármasban egy masnis macskával (vagy macskamasnival), meg egy gepárdnyúllal? Huhh... Ezt meg kell gondolnom. :)

CheetahRabbit 2012.06.09. 17:31:42

@Moan: akkor küldjetek PM-et az egyeztetés általatok javasolt módjáról!

Empanada 2012.06.09. 23:44:15

Folytasd kérlek...!!!
Imádom az írásaidat.

Szabina:)

Moan 2012.06.10. 23:01:57

@CheetahRabbit:

:) Nálam ez nem így működik. Még ha egy bombázó barna csaj lennél sem lenne elég ennyi. :)

Benedek_Úr 2012.06.27. 13:34:03

Üdv!
Különös, hogy az ember milyen gyorsan átevickél az internet sötét oldalára.. (Bár kérdés hogy a Subba blog mennyire pozitív oldal, ugyanis onnan jutottam ide.) Első olvasásra én is megvádolnálak hogy ez afféle kamublog, ami kanos pacákok örömére készül(t). Azonban, ha nem egy borostás, kopaszodó feltűnési viszketegségben szenvedő/megélhetési perverz vagy, akkor elnézést kérek így utólagosan is.

A blogodon leírt dolgokkal kapcsolatban: ahogyan a pénzhiánytól és az egyedül léttől eljutottál a szexuális tapasztalatszerzésig és ezeknek a tapasztalatoknak a blog módon való megosztásáig az számomra kifejezetten szomorú.
Saját nézetem, hogy ez a világ -közelebbről M.o.- így is elég tré egy hely tud lenni, de hogy egy tisztességes lánynak nincs senkije, akivel megoszthatna BÁRMIT (barátnő, barát, rokon etc.) és inkább ezért elmondja mindenkinek az számomra elkeserítő.Már ha mindez valódi.

SomethingWild 2012.09.01. 21:36:36

Szia B.,

én most olvasom először a blogod, de az a véleményem, hogy ígéretesen indult. Immár 3 hónapja ennek a legutóbbi posztnak (ami talán inkább csak kérdés, mint poszt), de én szívesen látnám a folytatást. Mi történt ebben a két évben?

Rajmi Danyi 2013.03.12. 18:02:59

Szerintem joféle :DDD Respeect :)) így tovabb.
süti beállítások módosítása