Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Gyermekkori barátnőmmel

2014.04.01. 19:19 | kiscicamasni | Szólj hozzá!

Egy kellemes kötelességemnek kell most eleget tennem, ugyanis a barátnőm, Kim megígértette velem, hogy leírom annak az estének, éjszakának a rövid történetét, amikoris, mint előzőleg utaltam rá, durván összegabalyodtunk. Tetszik neki, ahogy írok, ideje hogy a kedvére tegyek azzal is, amiről ez a bejegyzésem fog szólni..

Szóval Kimről azt kell tudnotok, hogy sokáig a legjobb barátnőmnek tartottam, mindent megoszthattam Vele, legyen szó a szüleimről, pasikról, ruhákról:) Átlagos-vékony testalkatú, hosszú, sőt, nagyon hosszú fekete hajú lány.. a haja még az enyémnél is hosszabb volt és rém büszke volt rá:) Sokszor egész délutánokat töltött nálunk és egymás haját keféltük, fontuk, csavartuk:) Szóval sülve-főve együtt voltunk, iskola után együtt csavarogtunk, vagy csak ültünk egy padon és álmodoztunk. Aztán eltávolodtunk, fizikailag is, ő külföldre ment továbbtanulni, én meg Pestre kerültem. Eleinte naponta-kétnaponta maileztünk, majd hetente, végül jó, ha havonta váltottunk egy-két kicsit kínosabb hangvételű levelet sablonos kérdésekkel és válaszokkal. Hiányzott a “régi” Kim, de úgy voltam vele, én biztos nem hiányzom neki, azért nem ír sűrűbben. Aztán ez az érzés elhalványodott, majd mikor a facebook-on ismerősnek jelölt, már szinte rutinból igazoltam vissza: Igen, ismerem. 

Furcsa volt a helyzet, mindketten tudtuk, hogy megszegtük az ígéretünket, amit kamaszként tettünk egymásnak: öribarik maradunk, bárhogy is lesz. Ezért, amikor pár hete megzizzent a mobilomon a facebook-értesítés, hogy írt, a gyomrom rendesen összeszorult. 

-Szia B, ezeréve, mi van veled?:)

Szó szót követett, hülyéskedtünk, mint rég, faggatózás, tiszteletkörök letudva. Én mondjuk nem kérdezgettem őt pasikról, hiszen anno, tiniként sosem ő sosem mesélt rajongva fiúkról, általában csak engem hallgatott. Félszegségét azzal magyaráztam akkor magamnak, hogy ha lehet, neki még nálam is zűrösebbek voltak az otthoni körülményei, faterja miatt hajtott el mindenkit, aki kicsit is érdeklődött iránta, majd amint lehetett, ő is dobbantott onnan. Bár bevallom, még azt is gondoltam, hogy leszbikus és a lányok tetszenek neki:) De mivel barátnők voltunk, nem zavart volna, ha bevallja.. de sosem kérdeztem rá. 

Nagy örömmel mesélte életének addigi állomásait, kiderült, hogy mégsem leszbi:) párkapcsolatok alakultak és múltak, jelenleg szeretője van (pasi:P) és hogy igazából tökboldog, csak én hiányoztam neki, de piszkosul. Éééés hogy van egy nagy híre: nemsokára, egy egész hónapra hazalátogat:)

Én próbáltam kitérő válaszokat adni a faggatózó kérdéseire, hogy mit csinálok, fiúk, stb. Végülis nem hazudtam, csak az igazság felét mondtam el neki: nincs párkapcsolatom most és nem is szeretnék, meg hogy pultosként dolgozom a belvárosban, ami eléggé kikészít (és ugye roppant sztereotip dolog, hello, elte-btk:D)..

Szóval március, helló, már vártalak:) A munkahelyemen találkoztunk, zárás előtt.. direkt így időzítettünk, mert másnap szabadnapos voltam, ő meg ráért egész nap:) Gyorsan elbúcsúztam a kollégáktól, majd villamosra szálltunk Kimmel. Közben be nem állt a szája, mesélt, sztorizgatott.. hát, ez a csaj biza kivirult:) Jót tett neki a külföld, a távolság.. furcsa volt, miközben hülyéskedtünk ott, a 4-6-oson, meg-megfogta a karom, a könyököm, a csuklóm. Régen kínosan került minden érintést, még akkor is, mikor a hajával foglalatoskodtam vagy ruhákat próbáltunk.

Hazaértünk, én alig vártam már, hogy lezuhanyozhassak, ő közben kényelembe helyezte magát, kibontottam az ajándék vodkáját:) Gyors zuhi, köntös, majd belibbentem a szobába. Hopp. Kim a laptopom előtt ül. Kopp.

Bár megtöröltem magam zuhanyzás után, hirtelen újra csurom víz lettem: nem töröltem böngészési előzményeket! A gépem tele van mindenféle olyan weboldallal, amik miatt magyarázkodnom kell majd.. és sok közülük kimagyarázhatatlan. Ilyen hülye hibát hogy követhettem el? Még az édesanyám látogatásakor is töröltem ezt, pedig ő még smst sem tud magától írni, nem hogy a gépemet kezelje…

Meghallhatta, hogy kijöttem a fürdőszobából, megfordult a széken ülve, arcán a szokásos Kim-es vigyor:D

“Szia Masniiii, épp a blogod olvasgatom, tetszik!”:)

Na igen, erre hogy is lehet reagálni? Zavaromban a föld alá tudtam volna süllyedni, holott tudtam, ő az egyetlen, aki megérthet. Mégis előtte voltam a legnagyobb zavarban azok közül, akiknek eddig meséltem a “másodállásomról”. Szerencsére ismert, tudta, hogy bátorításra van szükségem, hogy magamtól meséljek, így rögtön faggatni kezdett: hogy bírom, mi volt eddig a legperverzebb dolog, amit kértek tőlem, én néztem-e már pasit “úgy”, szexelek-e vendégekkel a magánéletemben..

Látszott rajta (főleg a szeme csillogásán, bocs Kim, de ez mindig árulkodik Nálad), hogy egyre kíváncsibb, érdekli a dolog. Bezzeg régen még a csók témáját is kerültük, most meg nem győzött rámkontrázni, hogy bezzeg ő még nálam is jobban imád szopni:D (öö.. erről nem vagyok ám meggyőződve..)

Szóval a hangulat már így is emelkedett volt, ráadásul meleg is volt a lakásban.. meg a vodka is rásegített, egyszercsak azon kaptam magam, hogy ott ülünk az ágyamon, rajtam köntös, rajta bugyi és az egyik pólóm.. és cirógatja a karomat, én meg hiába küzdök a libabőrrel:) ő észreveszi ezt, vak is lenne, ha nem tenné. Mondjuk gyűlölöm, de néha annyira könnyen libabőrös leszek, pl. kapaszkodom a buszon és véletlen a karomhoz ér valaki, stb:D

Kim egyszercsak lehajol és egy gyengéd puszit nyom a felkaromra. Nekem végem! Mozdulni se merek, pedig érzem a hajának az illatát.. legszívesebben beletúrnék és magamhoz ölelném.. de basszus, a legjobb barátnőmről van szó, még mindig lehet, hogy csak hülyéskedik!

Pedig nem, érzem az apró puszikat, amik felfelé kúsznak a karomon, egészen a vállamig.. majd keresi a tekintetem, én is az övét, hogy némi bátorságot kölcsönözzek belőle. Rámmosolyog, mi mást is tehetne.. óvatosan én is mosolyra húzom az ajkaimat, erre azon kapom őt, hogy az ajkai az enyémre tapadnak, érzem Kim meleg és nedves csókját, a vodka halovány ízével.. erre meglépem azt, amit az előbb nem mertem: beletúrok a hajába és szenvedéllyel visszacsókolok, immár keresve a nyelvét. Na nem kell sokáig keresnem:) 

Azon kapom magam, hogy küzdünk egymással, játékosan, hogy melyikünk is legyen határozottabb, melyikünk döntse le vízszintesbe a másikat. Itt már nem hagytam magam:) Be akartam bizonyítani neki, hogy én már nem az a Brigi vagyok, akit ismert, bátor vagyok, az a lány, aki a blogján pasik százait szédíti a testével. Fölé kerekedek, ő hagyja magát, hanyatt fekszik, ám a pólót már magától húzza fel, egészen a nyakáig. Szinte kívülről látom magam, magunkat, ahogy ráhajolok a melleire, közben kacér pillantással nyugtázom, hogy ő bizony csukott szemmel élvezi ténykedéseimet, nedves ajkai még csillognak a csókjaink után..

Miközben fogaimmal óvatosan karcolgatom a mellbimbóját, néha beszívom a számba.. nincsenek nagy mellei, már kiskorunkban is feltűnt, hogy tisztára olyanok, mint az enyéim:) Így különösen érdekes és egyben izgató nyalogatni, csókolgatni őket, mintha magamat kényeztetném - persze közben figyelem a hatást, mert én őrületesen nedves vagyok, érzem, hogy combomon, belül csiklandoz már a nedvességem, muszáj néha összeszorítanom őket, puncim már követelné a jussát. Hát igen, normális esetben már rég a csiklómon lennének már az ujjaim, de ez most Kimről szól, meg amúgyis foglalt mindkét kezem: egyikkel a mellét markolászom, egyre határozottabban, másikat a combjai találkozására tapasztom. Ő, ha lehet, még nedvesebb, mint én! 

A bugyiját nem is veszem le, egyből bebújok ujjaimmal alá, forró hüvelyébe hatolva.. nem bírom, hogy közben ne csókoljam őt, feljebb húzom magam, az ajkaihoz. Mostmár a maradék ellenérzésem is megszűnt, fekszem mellette a szájára tapadva, a gyermekkori barátnőmnek, miközben bal kezemmel a bugyijában egyre gyorsabban ujjazom. Érzem a légzésén, csípőjén, hogy bizony nem sok kell neki, szinte ő húzza rá magát először az egyik, majd már két ujjamra, mely hüvelyében dörzsöli őt, nedves belülről, forró, teljesen más és mégis hasonló, mint amilyen én vagyok, ő valahogy szűkebb kicsit, érdesebb, szorítja az ujjaimat, miközben behajlítom őket, mintha csak magamat ujjaznám az orgazmusig.. Kinyitja a szemét, szemembe néz, miközben puncijából kihúzva a nedves ujjaimmal a csiklóján kezdtem el körözni, dörzsölve, gyengéden, majd egyre erősebben.. remegés fogja el és látom rajta, nincs már visszaút.. becsukja a szemeit ekkor és gerincén remegés fut végig, az ágyról felemelkedve élvez el, miközben apró csókokkal csitítgatom az arcán..

Percekig csak fekszünk egymás mellett, ő piheg, én meg mozdulni sem merek, kezemen a még mindig rajtam lévő köntösön pihen, Kim nedvessége is épp kezd megszáradni rajta, amikor megszólal, kicsit rekettes hangon:

“Khm, szóval izé, köszönöm:)”

 

Az éjszaka persze nem csak róla szólt, én is sorra kerültem, be kellett mutatnom, hogy mire izgulnak kamerán keresztül a pasik. Szerencsére loptam haza munkahelyről (a másikról:D) két vibrit, amik különösen kedvesek voltak nekem, így nem volt akadálya ennek:) Ja igen: Kim, nyaltak már ki viszonylag sokszor, de eddig Te voltál a legjobb és ezt nyugodtan elhiheted:D

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr345889593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szopás Kim nincsfasz dehalenne sekéne
süti beállítások módosítása