Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Közérdekű közlemény:)

2009.10.07. 18:02 | kiscicamasni | 4 komment

Nem gondoltam volna, hogy ennyien fognak olvasni.. meglepett és kicsit el is gondolkodtatott, folytassam-e a blogolást.. az "..elmondom hát mindenkinek"-részt nem gondoltam annyira komolyan:)

De úgy döntöttem, folytatom.. vagyis az eltelt pár nap alatt sok érdekes tapasztalatot hozott ez a blogosdni, el-elkalandoztam más blogokra.. jaj és vettem egy fehér színű Iphone-t:) egyszerűen imádom!!

Kezdem kiismerni magam a blog felületén, néztem is hát nagyokat, hogyan találtak emberek a blogomra.. idézek pár keresőkifejezést, ha nem gond:

fiatal+kurvák

csetelés+++kurvákal

a+kurva+leszarja+a+pasit+videó

tamponos+szex+film

laptop+állvány+ágyba

 

szóval ezeken nagyot derültem:)) Hamarosan viszont elmesélem, hogyan is esett meg az, hogy egy csetes pasi elvette, amit el kellett..

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr801434545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stupidella 2009.10.17. 11:59:51

Szia! Mégsem folytatod?

hogynehogye 2010.02.04. 01:37:50

@Stupidella: komolyan, beveszed ezt a blogot? Szerintem az a cég fizet neki valamennyit, hogy az oldalukat reklámozza - esetleg a cég egyik alkalmazottja. Árulkodóan modoros a fogalmazás nincs helyesírási hiba, aki komolyan blogol egész más stílusban ír.

kiscicamasni · http://fiatalvagyok.blog.hu 2010.02.04. 16:11:11

Az mit jelent, hogy modoros a fogalmazásom?:)

A helyesírási hibákat meg általában átolvasás után javítom, nem gondolom, hogy benne kellene hagynom őket a szövegben..

És igen, a cég egyik alkalmazottja vagyok:D de ha a blogolásért fizetnének, nem lennék ilyen lusta leírni az eddig velem történteket:) Mindenesetre a kommentedet bóknak vettem!:)
Címkék: blog szex miért pasik szüzesség
süti beállítások módosítása