Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Elsők

2009.10.01. 20:25 | kiscicamasni | 5 komment

Első szexuális-jellegű élményem, amire emlékszem? Disznóvágáson voltunk nagyszüleimnél, Eger mellett, egy kis falucskában éltek, minden hétvégénket náluk töltöttem hol egyedül, hol  szüleimmel. Imádtam ott lenni! Hatalmas kertjük volt, mászókával, hintával.. és csomó állattal:) tyúkok, kiscsirkék, kecskék.. természetesen a kiscsibék voltak a kedvenceim:)

Olyan 6-7 éves lehettem, a koránkelés, meg a disznóvágás szertartása miatt amint megérkeztünk nagyiékhoz, rögtön bemenekültem a kedvenc helyemre: nagymamám hatalmas dunyhái közé:) imádtam azt a tiszta, de picit dohos ágyneműillatot, ami ott honolt! Hatalmas, régimódi ágya volt, ilyen fiatalon én szinte elvesztem benne. Elszenderedtem.. arra ébredtem később, hogy valaki bökdös. Kinyitom szemeimet és egy korombeli fiú áll az ágy mellett és teli szájjal nevet rajtam! Látásból ismertem csak, nagyiéktól nem messze laktak, Rolinak hívták. Megkérdeztem, min nevetett ennyire, kiderült, hogy tátott szájjal aludtam, és ő még sosem látott olyat, az volt annyira mókás neki:) Megkérdezte, bebújhat-e mellém, mert fázik. Késő ősz lehetett, tisztán emlékszem, hogy az én arcom is fázott, nem sokat gondolkodtam, arrébbújtam, rögtön bekúszott mellém a paplan alá.

Roli, így visszagondolva, egy kis roma fiúcska volt, de akkoriban még nem voltak fenntartásaim velük kapcsolatban, egyedül azért féltem, nehogy összekoszolja a nagyi ágyát.

Ott feküdtünk egymás mellett, ott didergett mellettem, éreztem, ahogy remeg. Kicsit sajnáltam is, talán ezért hagytam, hogy átöleljen, hogy kezével bebújjon a pulcsim alá. Utólag visszagondolva, elég pofátlanul tapogatott:) Valamint később már azt akarta, hogy fogjam meg azt, ami a combja között van. Nem tudván mire számítsak, odanyúltam és szinte visítva pattantam ki az ágyból, keresztül Rolin, a földre hulló takarón és mezítláb rohantam ki, egyenesen apámékhoz. Nem mondtam el mi történt, de egyértelmű lehetett nekik, mivel aznap nem láttam többet a fiút és a disznóvágásnál addig segédkező szüleit.

Érdekesség, pár éve mintha őt láttam volna egy helyi járaton utazni, de lehet csak képzelődtem és különbenis, ki emlékszik már:)

Következő "élményem" szintén nem valami pozitív, első ottalvós-pizsis házibuli, nagy könyörgések árán, bár már 15 is elmúltam. Persze a szüleim nem tudták, hogy az ottalvós bulin fiúk is lesznek:) méghozzá nem is akárkik, pl a nálam két évvel idősebb Zoltán, aki hosszú hajával a suli legtöbb lányszívét már összetörte:) enyémet is, persze addig csak távolról:)

Ott ittam először sört, meg még mást is.. hánytam is tőle és Zoli volt az, aki akkor tartotta bennem a lelket. A fellegekben jártam, amikor kicsit magamhoz tértem! A legjobb pasi karol át és keresi a tekintetem, mosolyog a zavart szavaimon! Hát még amikor megkérdezte, mit szólnék, ha mi onnantól kezdve járnánk..

Boldogságom illetve a "járásunk" kb egy órán át, ha tartott. Addig tényleg lebegtem, megtörtént az első csók, egyre bátrabban kerestem Zoli ajkait, egyre hevesebben csókoltam vissza.. míg végül kérésére elvonultunk egy üres szobába, ahol lekapcsolta a villanyt és maga mellé ültetett az ágyra. Hülye fejemmel azt hittem, folytatjuk azt, amit odakint elkezdtünk, nekem az tökéletesen megfelelt volna, de nem, neki más tervei voltak:

"Brigi, szóval izé, tudod én pasi vagyok és mivel járunk, szóval vannak szükségleteim, remélem érted.."

Nem értettem.. rákérdeztem, mire gondol.

"Szeretném hogy lecumizz, nagyon áll a farkam, érj csak hozzá fogd meg milyen kemény tőled kicsim!"

Kértem, hogy most hadd ne, majd később.. de egyre erőszakosabb és idegesebb lett, szorította a karomat, vonta volna a farkához, majd mikor látta, hogy egyre jobban ellenkezem, hirtelen a földre taszított és mindenféle büdös kurvának elmondva kirohant a szobából. Természetesen szakítottunk, bár még utána is híresztelte, mekkora szűzkurva vagyok:) Most így belegondolva, ha tudná, mennyire igaza lett:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr51421493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalapácstollú 2009.10.02. 13:18:00

Igaza lett? Miért, szűz maradtál?

Vizilabda 2012.06.08. 21:06:17

ez az egész egy kamu a köbön.

<3 2012.06.19. 23:05:36

Szia adnál egy e-mail címet szeretnék veled beszélni privátba! köszi

<3 2012.06.19. 23:12:14

Szia adnál egy e-mail címet szeretnék veled beszélni privátba! Az én e-mail címem: 130465@citromail.hu ! Köszi
Címkék: szex tapasztalatok pasik szüzesség
süti beállítások módosítása