Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Kezdetek

2009.09.30. 17:22 | kiscicamasni | Szólj hozzá!

Akkor éjjel nem tudtam aludni, idegesen forgolódtam csak, járt az agyam. Nagy nehezen elszenderedtem, de reggel 7-kor már magamtól ébren voltam, pedig aki ismer, tudja, imádok lustálkodni:) Délre volt megbeszélve, hogy találkozom a csapattal. Természetesen elkéstem:) a Határ úttól nem messze, egy lakótelepi lakást alakítottak át stúdiónak, mint kiderült később. Szerintem a szomszédok nem is sejtenek semmit mind a mai napig:)

Zsolti ott volt már és két szobában javában ment már az adás.. A lakás három szobából állt, átlagos méretű szobák, a célnak megfelelő felszereléssel: egy laptop és egy állványon lévő kamera, egy ágy, színes lepedők a falon, selyem ágynemű.. és egy kis polcon sorakoztak azok, amiktől elállt a szavam: a különféle segédeszközök, vibrátorok. Nyilvánvalóvá vált, hogy ha én dolgozni akarok, akkor nekem is használnom kell majd őket, pláne amikor benyitottunk a másik szobába, ahol egy másik lány, Ági, már javában mozgatta a puncijában a -számomra akkor hatalmasnak tűnő- műpéniszt. Könyörgöm, én még szűz vagyok! Nyeltem egyet és kimentünk a konyhába beszélgetni. Az első lány, Ivett épp pihent, cigizett és a telefonját nyomkodta. Szimpatikusnak tűnt, bár mintha még nálam is jobban zavarban lett volna.. furcsa volt. Kedves, alacsony de karcsú, szőkésbarna hosszúhajú lány, mosolygós szemekkel, kedves arccal.. egyből irigykedni kezdtem:) Persze később elmondta, miért viselkedett akkor olyan furán:)

Általánosságokról beszélgettünk pár percet, Zsoltinak mennie is kellett. Ott maradtam kettesben Ivettel, aki még mindig a mobilját babrálta, majd felnézett és megszólalt:

"Tudom hogy új vagy még és hidd el, én is ezt éreztem, mint te most, de mit szólnál, ha rögtön élesben kipróbálnád magad? Pár perc az egész, nem jelent semmit, de rögtön meglátod tudod-e tovább csinálni majd."

Kicsit szédültem, de a hangja kedves volt, ez megnyugtatott. Úgy éreztem, mintha nem is én lennék az, aki besétál egy kék színre festett falú szobába. Úgy éreztem, nem engem vetkőztetnek, szinte láttam magam kívülről.. fura érzés volt, szinte lebegtem.

Mikor már csak a fehérneműm volt rajtam, óvatosan Ivett szemébe néztem, aki bátorítóan rámmosolygott.

"-Nagyon csinos vagy, a tested tökéletes, nem is értem, miért vagy ennyire zavarban. A pasik megvesznek majd érted, meglásd!"

Hittem is meg nem is, de már nem volt visszaút. Nagy nehezen rászántam magam, leültem az ágyra, Ivett rámirányította a kamerát és megmutatta, mit kell néznem, mikor vagyok adásban, hogyan tudom megszakítani és a leglényegesebbet: hányan vannak a virtuális csetszobámban és hová írják a kívánságaikat..

Rajtam múlott, mikor indul az adás. Egy kis ablakban követhettem azt, amit a vendégeim látnak belőlem: a lábaim, a combjaim találkozása és a mellem alja látszódott csak, az arcom szerencsére nem. Adás indítása gomb.. nagy sóhajjal rákattintottam.

Nem telt el 2 másodperc sem, pittyegett a gép, hogy vendégem van, előbb egy, aztán mégegy, aztán még egy.. És már rögtön jöttek a kívánságok is, mit mutassak. Szerencsére "normálisabb" pasikat fogtam ki, így visszagondolva..

"Mutasd a cicid!"
"Vedd le a bugyid!"
"Pucsíts be a kamerának!"


Már az első kívánsággal is akadtak gondjaim, sosem vacakoltam még ennyi ideig a melltartóm csatjával, mint akkor! Ha belegondolok, szűz lány létemre egyből 3 ismeretlen férfi legelteti a szemeit a melleimen.. hát, az enyhe kifejezés, hogy furcsa érzés volt!

"Isteni a melled édes most mutasd a puncid"


Érdekes, a bugyim gyorsabban lekerült, mint a melltartóm. Nem gondoltam volna, hogy valakinek tetszhet a mellem, kicsinek tartottam, formátlannak, de később a pasik áradoztak róla:) Szóval levettem a bugyim, a combjaimmal igyekeztem takarni magam.. de nem bírtam sokáig, máris kaptam a következő utasítást:

"Tárd szét a lábad hadd lássam a pinád!"


A stílussal is gondjaim voltak, de ha már idáig eljutottam, kevés gondolkodás után megtettem, amit kértek. Ivett a kamera mellett állt és mosolygott, nézte, amit csinálok.. szemei kedvesek voltak, beleborzongtam. Tőle jobban zavarba jöttem, mint attól, hogy épp szétnyitom a combjaimat vadidegen embereknek..

"Ujjazd magad édes!"

Ennél a pontnál kattintottam az adás befejezése-gombra. Tudtam, hogy nem lesz feltűnő, hisz csak kipróbáltam a dolgot, nem fog feltűnni, hogy mennyire tapasztalatlan vagyok. Ivett odajött a gép elé:

"Nézd csak, 2:25 másodpercig voltál online, kerestél vele 1900 Ft-ot."

Érdekes, nekem legalább 10 percnek tűnt.. de az óra nem hazudott. Magamban elkezdtem számolni.. és éreztem, ezt bírni fogom:)

Szóval így ismerkedtem meg a lányokkal, a stúdióval és így esett  az első szexuális élményem a pasikkal is. Egyre jobban éreztem, a szüzességem olyan teher, ami akadályoz, ideje megszabadulni tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr711418572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex önkielégítés pasik szüzesség
süti beállítások módosítása