Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatal vagyok még kurvának..

Brigi vagyok, bölcsész vagyok (leszek), kurva vagyok. Miért? Mert nincs más, erre adtam a fejem, tuti megbánom még, de egyelőre még nem vagyok padlón.. muszáj kiírnom magamból a sok szennyet, mert érzem hogy felőröl.. Erről fog szólni a blogom, remélem, aki idetéved, nem ítél el azonnal

Linkblog

Ahogy kezdődött, előzmények III.

2009.09.27. 17:20 | kiscicamasni | Szólj hozzá!

Az előbb dolgoztam egy keveset, bár az agyam közben azon járt, hogy amit épp csinálok, mennyire ellentétes volt attól, amilyen nagyjából fél éve voltam. Hogy azon a délutánon szerencsémre egyedül voltam a koliszobában, a gépem sem haldoklott, az első bátortalan keresések a neten, mit néznek szívesen a pasik.. hát, nem mondom, bepánikoltam. Azon a délutánon legalább háromszor volt az ujjam a hívásindító gombon, hogy visszacsináljam az egészet, inkább megyek polcokat pakolni teszkóban, vagy bármi, csak ezt én nem csinálom.

Szóval bezárkóztam, ott ültem a gép előtt. Épp egy szexvideót néztem fél szemmel, egy lány, nagy szilikonmellekkel, 1 pasi döngeti hátulról, másik a szájában van. Na nem azért fél szemmel, mert másra koncentráltam.. Nem tudom leírni ezt az érzést. Undorodtam.. el nem tudtam volna képzelni, hogy ezt lehet élvezni, hogy ezt egyesek izgalmasnak találhatják.. viszont nem jutottam közelebb a célomhoz, hogy hogyan kellene önkielégítést végeznem. Hülyén hangzik, mi? Persze tisztában voltam mindennel, de az elmélet és a gyakorlat között volt határozott vonal: meg kellett volna érintenem magam, a csiklómat, a puncimat.. és nem úgy, ahogy tisztálkodásnál tettem. Szinte ráerőszakoltam magam, hogy márpedig én most ugyanazt fogom csinálni, mint egy másik videón lévő nő, aki nagy nyögések között ujjazta és dörzsölte magát odalent.

Erőt vettem magamon. Bugyi le. Gyakoroltam. El nem tudtam volna képzelni, mi olyan jó ebben, szokatlan volt, szokatlan érzések, szégyen, borzongás, a víz kivert néha.. nem, nem rossz érzés, csak idegen. Hogy én ezt élvezzem is? Hogy mások ne azt a kínszenvedéses arcot lássák, amilyet vághattam közben?

Felléptem egy csetoldalra, a chat.hu-ra. Nem vagyok rá büszke, de régen, 14-16 éves koromban elég sokat cseteltem, volt, hogy barátnőimmel hülyítettük közösen ott a pasikat, rendszerint jóval idősebb lánynak kiadva magunkat. Vágytam arra, hogy valakivel megosszam a kétségeimet, valaki ismeretlenül segítsen, adjon tanácsot.. mert tudtam, hogy ez nem normális, nem érzem azt a hűdejó érzést, amit kellene éreznem. Vígjátékok, romantikus filmek tömkelege szólt arról, hogy az orgazmus a legfontosabb és hogy legegyszerűbb dolog magunknak elérni..

Nem kellett sokat várnom, a sok aberrált között aki rámnyitott, egy értelmes, tapasztaltnak tűnő pasi is akadt. Hogy miért nem próbáltam meg tanácsot kérni egy lánytól? Máig sem tudom, ösztönös volt, nekem egy Pasi mondja meg, hogyan csináljam: pasik fognak nézni.. Nem köntörfalaztam, leírtam mit szeretnék tudni.

"Szeretném, hogy elmondd, hogyan legyen jó nekem. Hogyan csináljam?"

Nem ragozom tovább, a stílusa, a kedvességge, figyelmessége hatással volt rám. Nem kérdezte az okokat. Megnyugtatott.. hogy normális amit érzek, illetve amit nem érzek. Hogy nem működöm gombnyomásra. Hogy nyugodjak meg, próbálkozzak máskor, később, ha ideges az ember, néha nekik, férfiaknak sem sikerül. Leírt mindent.. de abszolút mindent! És ahogy így visszagondolok, amit írt, semmi hiba nem volt benne. Hogy lazuljak el, tegyem szét a lábaimat, hogy csak úgy helyezzem oda a tenyeremet, érezzem a testem forróságát, koncentráljak az érzéseimre, zárjak ki mindent... és hogy az ujjhegyemmel simítsam végig a puncim ajkait.. lassan...

Mindent úgy csináltam, ahogy írta, pontosan ugyanúgy. Nem kellett sok idő, éreztem, hogy elkezdek nedvesedni.. Persze máskor is volt ilyen, de olyankor igyekeztem ezt az érzést elnyomni magamban. Most azonban tovább mentem, már nem taszított a nedvességem, minden bátorságomat összegyűjtve simogattam tovább magam. Beleborzongtam néha.. egyre intenzívebb érzés fogott el, párszor abba is kellett hagynom.. izzadtam, nedvesedtem, kipirultam.. torkomban dobogott a szívem.. a csiklómat dörzsöltam, köröztem rajta két ujjammal.. egyszer éreztem közeledni valamit, de ahogy jött, úgy el is ment.. és a végén feladtam. Nem élveztem el. Tudom, ez most csalódás lehet, de nem ment elsőre. Sőt, még másodikra sem, csak.. de ezt talán legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr411410995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szex önkielégítés orgazmus pasik
süti beállítások módosítása